طراحی سایت تولیدی

طراحی سایت تولیدی

همه چیز در مورد سایت تولیدی

بررسی ویژگی‌های سایت تولیدی

پلن و قیمت طراحی سایت تولیدی

۵/۵

لیست مطالب این مقاله:

طراحی سایت تولیدی یکی از ضروریاتی است که واحدهای تولید کننده کالاها و محصولات مختلف امروزه به آن نیاز دارند. یکی از مواردی که اینترنت و سایت ها و مرورگر های اینترنی نقش زیادی را ایفا می کنند تبلیغات برای خرید و فروش آنلاین است .

 

برای خرید اپلیکیشن آماده و سایت آماده به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های طراحی سایت تولیدی

برای طراحی سایت تولیدی مواردی را باید مد نظر قرارداد سایت تولیدی درواقع یک زیر مجموعه از سایت های فروشگاهی است با تکنولوژی و آپشن های بیشتر، برای طراحی سایت تولیدی موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • امکان انتخاب محصولات به صورت نامحدود
  • امکان ثبت سفارش محصولات و درخواست خرید
  • امکان پرداخت آنلاین با امکان انتخاب مبالغ پرداختی
  • امکان انتخاب شیوه های ارسال کالا برای خریداران
  • امکان نرخ شناور بر اساس مقدار سفارش
  • امکان تعیین تخفیف براساس مقدار خرید
  • امکان انتخاب بر اساس دسته بندی
  • امکان فیلتر گذاری برای محصولات
  • امکان تعیین زمان ارسال
  • امکان انتخاب آپشن های محصول توسط خریدار
  • و …

طراحی سایت تولیدی

 

سئو برای طراحی سایت تولیدی

شرکت های متفاوت و زیادی هستند که کار خود را از طریق اینترنت رواج دادند و برای آن تبلیغ کردند . برای اینکه سایت شما مخاطبین و بازدید کننده های بیشتری داشته باشد باید وب سایت خود را از نظر کیفیت و بهینه سازی بهبود بخشید

طراحی سایت و سئو می تواند نقش بسیار مهمی را در انجام تبلیغات و کارهای تبلیغاتی ایفا کند . شما اگر سایتی را در مرورگر خود باز کنید و طراحی مناسبی نداشته باشد از مطالعه ی مطلب در آن سایت منصرف خواهید شد . بنابراین نحوه طراحی سایت نقش مهمی  در جذب مخاطب خواهد داشت.

 

تولید محتوای هدفمند

تولید محتوای هدفمند بخش دیگری در طراحی سایت تولیدی است که باید توجه ویژه ای به ان داشت.تولید محتوا کمک میکند تا مخاطبان هدفمند شما در مرور زمان افزایش پیدا کنند. تولید محتوا بخشی ضروری برای تمامی سایت ها با اهداف تجاری است.

 

بخش های ضروری در سایت تولیدی

می توان گفت امکانات دیگری که سایت تولیدی دارد اطلاعیه ها ، مقالات مربوطه ، مشاوره آنلاین ، آمار سایت  است که می تواند به مشتریان شما کمک کند .

همچنین می توانید یک قسمتی را برای پرسش و پاسخ آنلاین قرار دهید . این باعث می شود تا مشتری شما اگر سوالی را در مورد محصولاتتان دارد همانجا از شما بپرسد و با کمک پاسخگوی آنلاین مدیریت و یا کاربران عضو سایت جواب سوال خود را پیدا کند و تصمیم بگیرد . البته این مورد هزینه ای برای مدیریت سایت دارد که باید به کاربران پاسخگو بدهد و یا پورسانتی را برای آن ها در نظر بگیرد .

گرافیک سایت تولیدی

می توانید در طراحی سایت تولیدی خود یک قسمت را برای ارائه ی تصویری از محصولاتتان قرار دهید و آن را بخش گالری تصاویر بنامید . این بخش را می توانید به صورت تصاویر متحرک و یا اسلاید شو در بیاورید تا طراحی سایت شما حرفه ای تر شود .

مقالاتی که در مورد محصولات تولیدی خود ارائه شده است را می توانید در قسمت دیگر سایت تولیدی قرار دهید تا مشتریان با مطالعه ی آن اطلاعاتی را کسب کنند .

نظر سنجی در طراحی سایت

نظر سنجی در سایت شما می تواند مشخص کند که مشتریتان تا چه اندازه محصولات شما را پسندیده است و حتی اگر شما سوالی از مشتریتان دارید و می خواهید سلایق آن هارا بدانید می توانید از آن قسمت استفاده کنید .

در سایت تولیدی خود نیز می توانید به ایجاد شغل هم یپردازید و افرادی را به همکاری دعوت کنید . در این قسمت با نظر طراح سایت خود می توانید قسمتی را برای دعوت به همکاری قرار دهید .

برای اینکه مشتری شما با ورود به سایت دچار سردر گمی نشود باید محصولات تولیدی خود را طبقه بندی کنید . این طبقه بندی ها می تواند با توجه به نوع محصولات شما باشد .

دسته بندی مناسب

در هنگام طراحی سایت تولیدی  محصولات نیز می توانند باتوجه به قیمت دسته بندی شوند و محصولاتی با قیمت ارزان تر در ابتدا و با افزایش قیمت محصولات در بعد از آن قرار بگیردند .

برای دسته بندی قیمت می توانید نوع دیگر دسته بندی را انتخاب کنید مثلا محصولاتی با قیمت ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان را در دسته ی اول و محصولاتی بیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار توان را در دسته ی دوم قرار دهید . به همین ترتیب محصولات شما در رنج قیمت های متنوعی دسته بندی می شوند که این مورد به مشتریان شما کمک می کند تا محصولشان را باتوجه به مبلغ مورد نظرشان انتخاب کنند .

قسمت مهم دیگری که باید در طراحی سایت شما وجود داشته باشد تماس با مدیریت سایت و مدیریت شرکت است که لازم است قسمتی را برای آن در نظر بگیرید .

 

چرا به طراحی سایت تولیدی نیاز داریم

اگر شرکت برندی هستید و یا شرکت تولیدی با سابقه کاری بلند مدت هستید، حتما به یک وب سایت تولیدی نیاز دارید. دلایل متععددی برای این نیاز وجود دارد. در این بخش به توضیحاتی در این رابطه خواهیم پرداخت. با توجه به موارد ذکر شده برای شما مشخص خواهد شد که به چه دلیل نیاز به سایت تولیدی دارید.

  • شرکت های تولیدی و همچنین شرکت های وابسطه جهت رشد بخش برندیگ حود نیاز به سایت مناسبی دارند
  • معرفی خدمات و تولیدات شرکت‌ها در فضای اینترنت و ارائه توضیحات و مشخصات محصولات تولیدی
  • نیاز به پایگاه دائمی در فضای مجازی با امکان ارائه اطلاعات به صورت دائمی در فضای مجازی
  • امکان ارائه محصولات تولیدی و ثبت سفارش به صورت ۲۴ ساعته
  • ارائه فضا به مشتریان و مخاطبانجهت ثبت نظر و تبادل نظر در مورد خدمات و تولیدات شرکت
  • جذب مخاطبان بیشتر و تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی

 

ویژگی‌های مهم در سایت تولیدی

در طراحی سایت تولیدی برخی از ویژگی‌ها باید مد نظر قرار گیرد. برخی از این ویژگی‌ها ضروری و برخی دیگر با توجه به نیاز شرکت تولیدی طراحی می‌شوند. در لیست زیر به برخی از این موارد اشاره خواهد شد.

پرسرعت، کاربردی و زیبا

سایت شرکت تولیدی باید دارای سرعت مناسب در بارگذاری اطلاعات داشته باشد. علاوه بر سرعت و توجه به کاربری سایت نیز اهمیت دارد. استفاده کاربران برای استفاده از سایت باید مورد توجه قرار گیرد. رابط کاربری زیبا و کارا می‌تواند جذب مخاطب را تا چندین برابر افزایش دهد.

دارای بخش تماس ویژه

بخش تماس یکی از مهمترین بخش‌ها در سایت تولیدی است. مخاطبان و کاربران بعد از بازدید از سایت و دیدن نمونه‌های تولیدی ممکن است قصد سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر را داشته باشند. در این زمان به بخش تماس مراجعه و موارد را مطرح می‌کنند. این بخش باید کاملا در دسترس بوده و برای کاربران در اولین نگاه قابل مشاهده باشد.

بخش ثبت سفارش محصول

در طراحی سایت تولیدی می‌توان بخشی را جهت ثبت سفارش نیز در نظر گرفت. امکان ثبت سفارش در وب سایت کمک می‌کند تا کاربران در هر زمانی که نیاز داشتند به صورت فوری به ثبت سفارش بپردازند. همچنین این بخش می‌تواند بخشی از وظایف کارمندان را کاهش دهد.

پذیرش نمایندگی برای شرکت تولیدی

پذیرش نمایندگی را در تمامی سایت‌های شرکت‌های بزرگ خواهید دید. شرکت های تولیدی بزرگ و کوچک همواره برای جذب نمایندگی تلاش می‌کنند. در سایت تولیدی نیز این بخش قابل طراحی و ارائه است. با طراحی این بخش امکان پذیرش اطلاعات و مدارک درخواست دهندگان نمایندگی وجود دارد.

معرفی ویژگی‌های شرکت و تاریخ تاسیس

در مواردی تاریخ تاسیس شرکت می‌تواند نشان دهنده قدرت آن نیز باشد. همچنین اصول کاری شرکت نیز می‌تواند نشان دهنده کیفیت محصولات باشد. از همین جهت است که درج سیاست‌های کلی شرکت و تاریخ تاسیس بخش مهمی می‌باشد. این بخش از بخشهای ضروری، در سایت شرکت‌های تولیدی می‌باشد.

معرفی محصولات و مشخصات محصولات

قطعا هدف هر شرکت تولیدی، تولید محصولات است. در برخی شرکت‌ها تولید مجصول ارزان و در برخی دیگر تولید محصول با کیفیت مد نظر قرار می‌گیرد. از همین جهت است که بخش معرفی محصول قلب یک سایت تولیدی است. معرفی محصولات، اندازه، سایز، قیمت، رنگ و… مواردی هستند که در این بخش درج میشوند. این بخش راهنمایی برای خرید بهتر نیز می‌باشد. کاربران بر اساس اطلاعاتی که در این بخش وجود دارد تصمیم به خرید خواهند گرفت.

 

طراحی سایت تولیدی با فروشگاه آنلاین

سوالی که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد، این است که، برای سایت تولیدی نیاز به ایجاد فروشگاه هست؟ برای پاسخ باید گفت: این موضوع به سیاست کاری شرکت تولیدی بستگی دارد. برخش از شرکت‌های تولیدی محصولات خود را به صورت عمده ارائه می‌کنند. قیمت بسیار پایینی دارند و کیفیت بسیار مطلوب. حجم سفارشات این شرکت‌ها نیز بالا می‌باشد. در این موارد نیاز به فروشگاه نیست، بهتر است از سیستم های ثبت سفارش بحای فروشگاه استفاده شود. اما در مواردی که خرده فروشی بخشی از سیاست فروش شرکت است، بهتر است در کنبر سایت بخش فروشگاهی نیز طراحی شود.


مطالب مرتبط:


کلمات کلیدی مرتبط

  • خرید سایت تولیدی
  • خرید اپلیکیشن آماده
  • خرید سایت آماده
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی